Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

03 maio, 2017

un dia malo

Non era ún día moi bo, xa que tiña que mudarme a un pobo descoñecido para min. Non queria, deixar atras aos meus amigos e a miña familia, ao meu institutos e sobre todo o meu fogar, funme despedindo de todos, das ruas, dos parques e do meu antigo instituto. Pero hay que seguir!.
Ahora que estou aquí gustame todo unha paisaxe bonita, un gran equipo de fútbol, uns grandes amigos, un colexio que parce unha carcere, bo eso e o menos importante, o que conta e que ahora son feliz.
                                                                                                                       Kevin Bin Gonzalez
                                                                                                                        

Ningún comentario:

Publicar un comentario