Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

15 marzo, 2017

DIARIO DUN GRANDE

DIARIO DE SERGIO VIDAL FAMILIA


11/02/2017

Hoxe e o meu cumpréanos, estou moy feliz ao estar ca miña familia.
felicitaronme e regalaronme unha equipacion do barça co nome de Neymar, unha chaqueta, un reloxo, un xersei e unhas botas de fútbol. A xente felicitoume e subiron fotos conmigo a Instagram. Paseino moi ben. Despois,  pola tarde, tiven partido e xoguei moi ben, chegamos as oito da tarde a Miño. Pola noite fumos a comer a Pukis xa que tiñamos moita fame.

10-03-2017

 Case un mes dende que cumprin os 15. En realidade son o mesmo, non houbo grandes cambios na miña vida! eso pasame por cumprir no medio do curso. Hoxe levanteime pola maña para ir ao "cárcere": ben pensado, que ingrato son! onde estarei mellor que alí aprendendo Historia, Literatura e Matematicas. Ao chegar (coma sempre) encontreime cos meus amigos, parecian "zombis" de durmidos que estaban. Por fin! chegou o fin de semana! pero antes de facer o vago todo o dia na cama, teño partido pola tarde nas Pontes. Ao acabar o partido Ivan presentoume unhas amigas suas (que non estaban nada mal) e empezamos a falar con elas. Despois, ao chegar a Miño fumos de festa a bemantes, xa que habian as orquestas Pánama e Cinema, chegamos as 7 da mañá a casa de ismael.

18-03-2017

Outro día máis que teño que ir para o cole, QUE PEREZA!!!, e verdade hoxe e sabado!!!!, que alivio. Levanteime como de constumbre todos os sabados a unha da tarde, xa que recordei que era sábado. Ao levantarme, o primeiro que fixen foi
ducharme. Despois, recoller a miña habitación e facer a comida, xa que estaba solo na casa. As catro mandoume un mensaxe ao wass Carlos para quedar pola tarde e dixenlle que si. Comin e funme con Carlos, Ismael, Ivan, Josh e Miguel. Pola noite, de contumbre, vamos todos os sabados a comer a Pukis.









Ningún comentario:

Publicar un comentario