Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

15 marzo, 2017

DIARIO

                                         O  MEU DIARIO  

29-11-2016 
Cando me levantei pensei que era un día normal. Ao principio non me decatei, pero era o día do meu cumpreanos. A miña nai veume levantar e cando cheguei ao cole tiven unha sorpresa negativa: era un "EXAME".
O interesante foi que cando volvín a casa miña nai regaloume un puzzle 3D: era unha maqueta do "TITANIC". Pola tarde fun ata A Coruña ao gabinete no que estudo case todos os días. Cando regresei  tiven outro regalo máis era a catedral de "Colonia". Cenei coa miña nai e logo fun para a cama.

 7-03-2017 
Era martes era o día no que a miña prima se ía operar dun vulto que tiña no pescozo. A miña nai foi pola maña a xunto dela ao Arquitecto Marcide de Ferrol.
Cando fun as dúas a miña casa comín e .

Ningún comentario:

Publicar un comentario