Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

15 marzo, 2017

DIARIO

                                            O MEU DIARIO


27-09-2016
Era domingo pola noite cando a miña nai  rompeu a bolsa de auga e o meu  pai tuvu que levar a o Materno da Coruña. Eu quedei a durmir na casa dos meus avós ,  porque ao día seguinte tiña clase.
Ao día siguinte fun ao colexio moi contenta sabendo que a miña irmá estaba por nacer. Cando xa rematou a escola fun outra vez a casa dos meus avos a comer e despois fun ao hospital.Cando por fín cheguei ao Materno xa nacera a miña irmá.

 06-01-2017
Era un 6 de enero. Non era una día calquera, era un día de "reises magos". Levanteime pola mañanciña moi emocionada, sabendo que ía ter moitos regalos dos "reises magos".Cando vin o movil e a roupa que eu quería fíxome moi feliz,empecei abrir todos os regalos moi emocionada. Despóis,  a miña nai fixo o almorzo. Uns minutos más tarde, collín o móvil e empecei a descargarme moitas aplicacións. Foron os mellores reises magos de toda a miña vida.
                                   
27-01-2017
Levanteime pola mañá  e fun a o colexio como todos os días da semana, pero hoxe non era un día normal coma todos, hoxe era o meu cumpreanos e cumpria 15 anos. Despois de saír do colexio comín na casa da miña amiga e fumos  celebrar o meu cumpreanos coa miña familia. 
Despois de que acabaramos de xantar e comer a tarta, déronme os regalos. Pola tarde fun a Marineda City cos meus amigos e alí mercamos moita ropa e fumos a comer unha hamburguesa. Cando xa era de noite, chegando a casa, algunhas das miñas amigas quedaron a dormir e foi moi divertido. 
Paseino
moi ben.






 





 

Ningún comentario:

Publicar un comentario