Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

15 marzo, 2017

DIARIO DE JOEL

 3-1-17
Un día estiben eu e uns amigos meus xogando a play. Atopei un balón meu e xogamos ao fútbol toda a tarde despois pola noite cenamos e nos fomos ao cine foi ALUCINANTE a película,fomos a ver la de Rogue One.Logo non puidemos durmir da risa que tiñamos.
4-1-17
Hoxe nos despertamos todos as 10:32 para xogar a play un rato, mentras nos facían o almorzo .Cando miña nai dixo a ALMORZAR todos nos baixamos correndo para a mesa.Almorzaramos como locos, estabamos todos famentos.Cando acabamos subimos para a miña habitación a ver a tele un pouco.Cando estaba a comida baixamos ,peor non xantamos moito porque xa estabamos famentos doalmorzo.Despois de xantar, fomos a bolera e ao Burger King para a merenda.  
5-1-17
 Maña nos dan  regalos os REIS MAGOS a ver que nos regalan eu quero roupa e diñeiro. Meus amigos vanse hoxe pola tarde, anque eu quero que se queden non se poden quedar,pero ven meu curmá así que non pasa nada.Haber que nos regalan maña,diciamos os dous.
6-1-17 
Hoxe nos despertamos as 8 da maña, a min regaláronme diñeiro e moita roupa e a meu curmá  regaláronlle tamén roupa tan sola vela me a quería poñer xa.
17-2-17
Hoxe despois de almorzar miña nai dixo por que non vamos a ver aos teus curmans en Rusia e eu dixe por que non.Grite de emoción e meu  irma chorou da emoción.fumos ver a mina de Kola

Ningún comentario:

Publicar un comentario