Venecia

Venecia
Venecia, Partida de Marco Polo

15 marzo, 2017

DIARIO

Dia: 28/06/2016
O meu cumpreanos foi moi divertido. Paseino en grande cos meus amigos e a miña familia para min foi o dia mais feliz do meu ano pasado. O meu regalo, preferido foi unha nova bicicleta un pouco mais grande que a que eu tiña .

Dia: 29/06/2016
Ao dia seguinte fumos de paseo con toda a familia e os meus tios . A viaxe que tiven que facer para chegar foi moi divertida a toda a familia gustoulle o sitio que eu elexira  para visitar. Despois dun largo dia de paseo, regresei a miña casa, moi canso asi que fun moi cedo  para a cama .

Dia: 06/01/17
O meu dia de reis, paseino moi ben porque e o dia que nos reunimos toda a familia, cando sentamos a mesa para cear, contomos o que nos pasou ese ano que xa habia pasado. e o que nos pasara ata ese dia dende que comezaron ese ano  atras foi o mue dia de todo o ano que pasei coa  miña familia .

Ningún comentario:

Publicar un comentario